Perfect Days - I Zeny Maji Sve Dny (2011)

Tsjechië

geregisseerd door Alice Nellis
met Ivana Chýlková, Ondrej Sokol en Zuzana Krónerová

"Ik weiger het om te doen of ik gelukkig ben!" zegt de 44-jarige Erika. Ondanks dat ze een comfortabel leven heeft en dat ze door iedereen met een lach wordt begroet doordat ze haar herkennen van op televisie, zou ze graag een partner hebben. Nog liever zou ze een kind krijgen, iets wat ze voor zichzelf altijd voor onmogelijk heeft gehouden vanwege haar hectische levensstijl. Een leven vol ervaring kan nog steeds bevrediging missen. En hoe kun je gelukkig zijn als je moeder niet alleen je hele leven uitstippelt, maar ook ervoor zorgt dat er een mannelijke stripper verschijnt op je verjaardagsfeestje.