Three Weekends (1928)

Alternatieve titel: Three Week Ends

Komedie / Drama

geregisseerd door Clarence G. Badger
met Clara Bow, Neil Hamilton en Harrison Ford

De sexy nachtclubzangeres Gladys O'Brien ziet James Gordon in een dure, zelf gebouwde ‘Hispano Suiza’ auto rondrijden en ze neemt daarom aan, dat hij een rijke playboy is Ze weet niet, dat Gordon een slecht betaalde verzekeringsagent is, die in de auto van zijn baas reed omdat hij voor hem een boodschap moest doen. Ondertussen blijkt de miljonair Turner een zwak voor Gladys te hebben en verlangt hij naar haar. Hij nodigt haar uit voor een feest in het weekend. Tijdens dit feest verbergt Turner haar kleren, wanneer ze gaat zwemmen.