Blind Turn (2012)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Robert Orr
met Rachel Boston, Jay Dee Walters en John Gabriel Rodriquez

Samantha Holt had het perfecte leven, met een knappe verloofde en een mooie toekomst in het vooruitzicht. Maar een ongeluk op een donkere verlaten weg zet haar op een rampkoers met Bruce Miller, een toegewijde familieman, die die tot waanzin wordt gedreven wanneer hij alles waar hij om gaf verliest. Een jaar later besluit Bruce om Samantha de straf te geven die ze volgens hem ontlopen heeft. Sinds de noodlottige nacht worstelt Samantha met haar emoties. Bruce verzint een krankzinnig plan om haar een lesje te leren.

Wat onregelmatige maar aardige psychologische thriller die het qua spanning vooral moet hebben van de sterk opererende spelers (in het bijzonder Rachel Boston en Jay Dee Walters in de hoofdrollen). Het script, opgebouwd rondom tragedie, wanhoop en wraak, zorgt ervoor dat je als kijker sympathie voor beide personages kunt opbrengen. Jammer is wel dat het naar het einde toe te boodschapperig wordt.