Two and Two Make Six (1962)

Alternatieve titels: The Girl Swappers | A Change of Heart

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Freddie Francis
met George Chakiris, Janette Scott en Alfred Lynch

Larry Curado, een zorgeloze Amerikaanse vliegenier gestationeerd in Engeland, is een liefhebber van paardenrennen en mooie vrouwen. Door zijn ongeremde levensstijl krijgt hij problemen met de luchtmacht, en terwijl hij zich verzet bij een arrestatie, slaat hij Sergeant Sokolow bewusteloos neer. In de overtuiging dat hij de man doodde, vlucht hij per motorfiets naar de kust met zijn vriendin Julie. Ze ontmoeten nog een koppel, Tom en Irene, maar nemen bij het verlaten van het café per vergissing hun motorfietsen mee.