Framed (1927)

geregisseerd door Charles Brabin
met Milton Sills, Natalie Kingston en E.J. Ratcliffe

Tijdens de Eerste Wereldoorlog moet kapitein Etienne Hilaire voor de krijgsraad van het Franse leger verschijnen, voor misdaden die hij niet begaan heeft. Vervuld van walging vertrekt Hilaire naar Brazilië om een nieuw leven te beginnen, maar heeft daar een desastreuze affaire met de lokale vamp Moora. Hilaire wordt later een voorman van een diamantmijn, waar hij verliefd wordt op Diane, de dochter van de diamantmijndirecteur Alphonse Laurens. Hilaire krijgt echter onterecht de schuld van een diefstal van diamanten.