• 8.302.677 stemmen

Komedie | 97 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: David A.R. White en Jeffrey Peterson

Met onder meer: David A.R. White en Bruce McGill

IMDb beoordeling: 5,7 (852)

Plot Me Again

Alles lijkt er op, dat Rich Chaplin (David A.R. White) het helemaal voor elkaar heeft als familieman. Niets is minder waar; hij verliest het overzicht en weet niet meer wat het belangrijkste is in het leven, inclusief zijn eigen familie. Hij wil een ander leven. Rich gaat op reis en komt onderweg diverse mensen tegen; een oudere vrouw (Della Reese), een top-fashion fotomodel (Logan White) en zelfs zijn eigen vrouw (Ali Landry). Uiteindelijk helpt een vreemde vertrouwde engel (Bruce Mc Gill) hem om te beseffen dat hij verkeerd bezig is.

image

avatar van triqla

triqla

Alleen leuk als je zelf Christelijk bent denk ik, ik heb hem afgezet. Film staat vol met belachelijke cliches.

Modellen hebben GEEN eten in huis (niet in de koelkast en in heel de keuken niet), haten zichzelf en gebruiken drugs

stinissen (crew films & series)

Aangename komedie met een piep kleine boodschap die best te doen was. ( de boodschap en de film )

avatar van schumacher

schumacher

Film viel beter mee dan ik had verwacht.

Zeker eens leuk om gezien te hebben, tis uiteraard geene film die ge volgende week of nadien nog eens zal vernoemen maar tis zeker eens leuk om deze gezien te hebben.

Er zaten toch paar leuke dingetjes in .

En ja, zoals de meeste films, altijd voorspelbaar.

avatar van SimonV

SimonV

Film volgt perfect het `persoonswisselings-scenario'. Boodschap is duidelijk en het christelijke ligt er soms wel heel dik boven op. Al met al onschuldig vermaak, dat je na één keer inderdaad wel gezien hebt.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Wat een misbaksel van een film. Saai, zoetsappig, humorloos, belerend, supervoorspelbaar en met een flink EO gehalte. Slecht verhaal over persoonsverwisseling (hoe origineel ) met zulke slechte humor dat het gaat irriteren. En de meest saaie, irritante flapdrol uit de hele film speelt nog de hoofdrol ook! Ik heb me eigenlijk alleen maar zitten irriteren! Echt zonde van je tijd deze film. 1 ster

avatar van K. V.

K. V.

'k had deze eens voor een prikje kunnen kopen en nu eens geprobeerd. 'k wist niet echt wat te verwachten, maar vond het nog wel een leuke film. Hij heeft wel wat religieuze trekjes, maar vond het nog goed verpakt.

De cast deed het ook niet slecht en het verhaal wist wel te boeien.

Het is geen meesterwerk, maar vond hem wel het bekijken waard.