The Reckless Hour (1931)

1 stem

geregisseerd door John Francis Dillon
met Dorothy Mackaill, Conrad Nagel en H.B. Warner

Kledingmodel Margaret Nichols ontmoet de rijke jonge Allen Crane in de winkel waar ze werkt. Allen nodigt haar meteen uit voor een diner. Ze weigert, omdat ze verwacht dat hij waarschijnlijk niet zal gaan trouwen met een vrouw uit de arbeidersklasse. Allen volgt Margaret naar haar appartement in Jersey City, waar ze woont met haar verstrooide vader Walter, haar moeder Harriet en haar zuster Myrtle. Harriet is ontdaan, omdat ze het gevoel heeft dat haar dochters niet het juiste soort mannen in Jersey City kan vinden. Als Allen Margaret mee uit wil nemen is ze dan ook opgelucht.

avatar van Dogie_Hogan
Onlangs op DVD uitgebracht, zie review DVDBeaver.com.