Craig's Wife (1928)

geregisseerd door William C. de Mille
met Irene Rich, Warner Baxter en Virginia Bradford

Mevrouw Craig is in haar eigen huis een veeleisende en efficiënte tiran. Ze heeft een hekel aan vuil en wanorde, is egocentrisch, heeft een ijzeren wil en is onuitstaanbaar. Haar jongere zus Ethel wordt verliefd op een jonge professor aan de universiteit en mevrouw Craig keurt hun romance af. Ze gaat naar Ethel en laat haar beloven dat ze deze romance beëindigt en terugkeert naar huis. Terwijl mevrouw Craig weg is, wordt haar man Walter Craig verdacht van een dubbele moord. Wanneer ze weer thuis is, doet mevrouw Craig alles wat ze kan om de politie te dwarsbomen.