Catalunya über Alles! (2011)

Spanje

geregisseerd door Ramon Térmens
met Bella Agossou, Mireia Agramunt en Ramon Térmens Alsina

Drie verhalen over de immigratie in het hedendaagse Catalonië. In het eerste verhaal, komt een ex-gevangene terug thuis huis na negentien jaar uit te hebben gezeten voor verkrachting. Hij ontdekt echter dat hij wordt gemeden door zijn buren en de lokale bendes inspanningen doen om een kans op verzoening met zijn ex-vriendin te vermijden. Het tweede verhaal volgt de ervaringen van een Senegalese immigrant die een baan vindt bij een incassobureau die zich uitsluitend baseert op de kleur van de huid. Zijn eerste opdracht bestaat uit het achtervolgen van een in gebreke blijvende politicus die immigranten uit het dorp wil jagen. In het laatste verhaal komt een beroemde zakenman vroeger thuis dan verwacht en betrapt een Kosovaars op heterdaad. Hij vermoordt de dief waardoor zijn beroemd imago onherstelbaar beschadigd is.