Jealousy (1934)

geregisseerd door Roy William Neill
met Nancy Carroll, George Murphy en Donald Cook

De bokser Larry O'Roark is waanzinnig bezitterig en jaloers wat zijn verloofde Josephine 'Jo' Douglas aangaat. De blikken van haar en haar werkgever Mark Lambert, naar elkaar gezeten op de eerste rang tijdens zijn grote boksgevecht, leiden Larry af en hij wordt knock-out geslagen. Larry belooft nooit meer jaloers te zijn en hij trouwt vervolgens met Jo, die dan stopt met werken. Als Jo beseft dat ze in financiële problemen zitten, vraagt ze Lambert om een baan. Van het een komt echter het ander, waarbij Larry uit woede en jaloersheid Lambert doodt.