A Fish in the Bathtub (1999)

geregisseerd door Joan Micklin Silver
met Jerry Stiller, Anne Meara en Mark Ruffalo

Sam (Jerry Stiller) en Molly (Anne Meara) spelen een joods echtpaar dat al veertig jaar kibbelend door het leven gaat. Tijdens een partijtje poker barst de bom: Sam koopt een gigantische vis die hij in de badkuip laat rondzwemmen en Molly trekt in bij zoon Joel (Mark Ruffalo), die daar nou niet echt op zit te wachten. Ondertussen gaat zij op jacht naar een man, terwijl Sam wordt achtervolgd door een opdringerige weduwe.