Sucedió en un Día (2010)

Alternatieve titel: It Happens in One Day

Mexico

geregisseerd door Mariana Chenillo, Daniel Gruener, Beto Gómez, Julián Hernández, Gustavo Loza, Alejandro Lozano, Issa López en Ignacio Ortiz
met Irene Azuela, Adriana Barraza en Marius Biegai

Verschillende episodes illustreren het leven binnen 24 uur in Riviera Maya, Mexico op 10 en 11 juli in een onbepaald jaar. Demencio haast zich naar het strand, te laat voor een afspraak met zijn geliefde. Werner Mazatzin, een postmoderne Rambo, leidt ons door de grootstedelijke jungle. Endredy is onderweg naar een afspraak met zijn eigen lotsbestemming. Natalia, Raul en Rocio gaan een nacht vol verrassingen tegemoet. John is een mooi mannelijk lijk dat alsnog op de proef wordt gesteld over zijn principes. Een jonge gids verliest zijn toeristen. Cecilia, Alberto en Felipe denken dat zij de enige overlevenden zijn in hun omgeving en Ursula tot slot ziet zich geconfronteerd met haar liefdes en haar verleden. Schijnbaar zonder samenhang leven deze mensen op dezelfde tijd in dezelfde stad... of toch niet?