That's My Boy (1932)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Roy William Neill
met Richard Cromwell, Dorothy Jordan en Mae Marsh

Tommy Jefferson Scott schrijft zich in bij de ‘Thorpe University’. Zijn bedoeling is om arts te worden. Tommy’s plannen worden echter buitenspel gezet wanneer de voetbalcoach 'Daisy' Adams zich realiseert dat Tommy, ondanks zijn kleine lengte, opmerkelijk kan lopen en dat hij daarmee een waardevolle aanvulling op het team zou zijn. Hoewel Tommy van plan is om de schoolopleiding af te maken, kan Adams hem gemakkelijk verleiden met gratis lessen. Tommy voegt zich inderdaad bij het voetbalteam en een voetbalcarrière lijkt in het verschiet.