The House (2011)

Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Desiree Lim
met Natalie Skye, Zak Santiago en Alex Zahara

Jean heeft net ontslag genomen van haar felbegeerde baan als bankier in Wall Street. Na een reis rond de wereld voor een zelfonderzoek, trekt ze zich terug in een leegstaand vakantiehuis van de rijke familie van een vriend. Ze lijkt zichzelf onverwacht terug te vinden als ze de plaats deelt met een aantal voormalige bewoners: een cynische professor, zijn bittere zus en haar toegewijde echtgenoot, een ontevreden taxichauffeur en een aangespoelde zwerver, die er allen eigenlijk niet zouden mogen zijn. Ze zijn namelijk dood.