Virtuous Liars (1924)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Whitman Bennett
met David Powell, Edith Allen en Maurice Costello

Edith geeft haar artistieke ambities op en trouwt met Jack Banton. Banton blijkt een liefhebber van vrouwen en verlaat haar. Edith maakt weer werk van haar carrière en een vriend adviseert haar dat het beter is om te zeggen dat ze een weduwe is. Haar werk wordt een succes dankzij Josiah Wright en ze worden verliefd op elkaar. Edith besluit te vertellen dat ze geen weduwe is, maar dat haar man haar heeft verlaten. Josiah schrikt zo erg dat zijn zwakke hart het begeeft en laat haar een flinke som geld na. Banton heeft gehoord van haar erfenis en verschijnt weer ten tonele.