Too Busy to Work (1932)

geregisseerd door John G. Blystone
met Will Rogers, Marian Nixon en Dick Powell

Terwijl de beminnelijke zwerver Jubilo moest vechten in de Eerste Wereldoorlog, is zijn eigenzinnige vrouw er samen met hun dochtertje Rose met een andere man vandoor gegaan. Bij zijn terugkeer naar de Verenigde Staten gaat Jubilo op zoek naar Rose. Zijn vrouw blijkt vlak voor het einde van de oorlog overleden te zijn. Wanneer Jubilo in een klein stadje arriveert, verneemt hij dat zijn inmiddels volwassen dochter Rose is opgegroeid bij de alom gerespecteerde rechter Hardy en zijn vrouw en ze gelukkig niets over haar ware identiteit weet. Na de situatie ingeschat te hebben besluit Jubilo weer alleen te vertrekken en Rose niet te vertellen dat hij haar echte vader is. Maar dan krijgt Jublilo toch met Rose te maken, wanneer haar vriend onterecht van een misdaad wordt beschuldigd.