The Talker (1925)

geregisseerd door Alfred E. Green
met Anna Q. Nilsson, Lewis Stone en Shirley Mason

Kate verveelt zich tijdens haar burgerlijke leventje met haar man Harry Lennox. Kate's buren, de stiekeme Henry Fells en zijn vrouw Maud, hebben een aantal kostgangers. Onder wie Harry’s stenografe Barbara Farley en Lonnie Whinston, die verliefd is op Harry’s jongere zus Ruth Lennox. Kate vindt dat vrouwen meer zelfstandigheid en minder plichten moeten hebben en gaat flirten met de autoverkoper Ned Hollister. Ruth neemt Kate echter alles af waar ze om geeft en gaat er met Ned vandoor. Kate's flirt met Ned veroorzaakt een grote kloof tussen haar en echtgenoot Harry.