Game (2013)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Miles Roston
met Roy Marsden, Leila Mimmack en Susan Visser

'Game' is een psychologisch drama over een duister familiegeheim, dat boven tafel komt tijdens een winterse barbecue. James Brooke is een gepensioneerde Britse diplomaat, die met zijn jonge Nederlandse vrouw Annette in Amsterdam woont. Op een dag besluit hun dochter Susan hen een bezoek te brengen samen met haar donkere vriend Robert. Dat is het startsein voor een zoektocht om lang verborgen gehouden waarheden bloot te leggen. Wat is het geheim uit het verleden van James, wat is de ware reden achter de komst van Robert en bij wie ligt de schuld van de verwrongen jeugd van Susan?

avatar van narva77
narva77 (crew)
Nieuwe Brits/Nederlandse thriller met Susan Visser.

Trailer YouTube (Nederlands ondertiteld)

Vanaf 29 augustus in de bioscoop (Amstelfilm)