After (2012)

Thriller

geregisseerd door Ryan Smith
met Steven Strait, Karolina Wydra en Madison Lintz

Twee overlevenden van een busongeluk worden wakker in een klein stadje, waar ze de enige mensen blijken te zijn. Ze moeten een onwaarschijnlijke samenwerking aangaan om de waarheid achter hun isolement te ontrafelen. Wanneer vreemde gebeurtenissen zich ontvouwen beginnen ze zich af te vragen of het stadje, dat ze zo goed kennen, werkelijk is wat het lijkt.

stills zien er vet uit.

avatar van sofripa
Spooky.. maar misschien ook wel ... . In de gaten houden.

avatar van Grsbk
Doet mij een beetje aan Langoliers denken

The Langoliers (1995)

avatar van LOTR-lover
Het verhaal is veelbelovend maar helaas blijft de uitvoering ervan ver, héél ver achter bij het potentieel interessante plot. Zonder te verzanden in alleen maar negativiteit moet ik toch zeggen dat het acteerwerk echt dramatisch is! Vooral de mannelijke hoofdrolspeler was een regelrechte irritatie de hele speelduur. Deze film voelt echt als een afstudeerproject van de gemiddelde filmschool-leerling. Absoluut links laten liggen!

1/10 (IMDB)

Erg leuke film, is weer wat anders.

Wat is dit slecht zeg, uitgezet na drie kwartier, trek het niet meer. Echt saai, vooral hoofdrolspelers.

avatar van jeroentjuhhhhh
Niet onverdienstelijk. Kracht ligt met name in het eerste half uur en dat mag geen verrassing heten. Wanneer het mysterie het 'meest vers' is, dan is het smullen geblazen. Desolate straten, een grimmig kleurenpalet en dijk van een geluidsband zorgen voor een fijne opening. Daarna verandert de zaak een beetje. Het is een mix van fantasy, thriller, mystery en een standaard monster-flick. Niks mis met het design van het beest, maar echt heel verrassend is het allerminst. Jammerlijk keerpunt in de film, maar al met al verdient het beter dan het nu krijgt.

avatar van Daan258
Vreselijke saaie en slechte film, kan er niets meer over zeggen.