Innocent (2011)

Alternatieve titel: Scott Turow's Innocent

Mystery / Drama

geregisseerd door Mike Robe
met Bill Pullman, Alfred Molina en Marcia Gay Harden

Twintig jaar nadat hij vrijgesproken is inzake de dood van zijn minnares wordt rechter Rusty Sabich (Bill Pullman) beschuldigd van de moord op zijn vrouw. Tijdens het proces dreigt een geheime affaire uit een recent verleden Rusty's verdediging te belemmeren, en komt de relatie met zijn zoon Nat op het spel te staan.

hahahha...baggerfilm waarschijnlijk...geen comments hier...ben nu aan het opnemen van 13th....belooft niet veel goeds ) 1 stem, 2,5........ach het is rotweer...wegkijkertje, met ene stoot bier en chips....

Best aardige film.Eerste half uur vier sterren....,prima acteerwerk,ontwikkeling van de verhaalllijn. Dan het volgend uur ....2,5 sterren....Het wordt al minder....Dan een pc technisch gedoe over een 'çard' op een pc die als bewijslast fungeert....Minder en minder,.....toch blijf je kijken, want je wilt weten hoe het afloopt (hihihihi). Wat een uitstekende film had kunnen worden met goede acteurs ,verzandt in een oninteressante ontwikkeling. Typische b-film,goed verhaal,maar verkeerde keuzes, omtrent de rommelige afwikkkeling.. Jammer. Ach daarom is hij ook op 13th street.....