Sons (1990)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Alexandre Rockwell
met Samuel Fuller, Stéphane Audran en Steve Axelrod

Een oude, stervende man (Samuel Fuller) is gekluisterd aan een rolstoel en opgesloten in een ziekenhuiskamer. Drie huwelijken leverden hem drie totaal verschillende zonen op. Zij ontvoeren hem uit het ziekenhuis en trekken met hem door Frankrijk op zoek naar zijn verloren gewaande oorlogsliefje (Stéphane Audran).

Deze is vrijwel onvindbaar, maar ik heb hem wel bij een videotheek-uitverkoop op de kop kunnen tikken voor een euro. Charmant, origineel, typische 80s-90s filmfest vibe, leuk om William Forsythe eens een totaal verschillend type te zien spelen.