Juvenile Liaison 2 (1990)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Nick Broomfield en Joan Churchill

Vijftien jaar nadat de doucmentaire 'Juvenile Liaison' onder druk van de geportretteerde politieagenten door de overheid was verboden, gingen filmmakers Broomfield en Churchill terug naar Lancashire. Ze zochten enkele van de inmiddels volwassen hoofdpersonen uit de film uit 1975 op om te kijken in hoeverre het programma van de politie had gewerkt. Waren de jeugdige delinquenten van toen opgegroeid tot brave burgers of was de strenge behandeling voor niets geweest? Interviews met enkelen van hen, onder wie Glenn, het jongetje dat een cowboypak had gestolen en daarover langdurig in een donkere cel werd verhoord, worden doorsneden met fragmenten uit de oorspronkelijke film.