Behind Your Eyes (2011)

Thriller

geregisseerd door Clint Lien
met Frida Farrell, Tom Sandoval en Daniel Fanaberia

Het jonge paar Erika en Steven trekken er een weekend op uit om de ouders van Steven te bezoeken. Dan wordt het paar onverwachts ontvoerd en gegijzeld. Ze moeten vechten voor hun leven tegen de mysterieuze ontvoerder, die vele geheimen bij zich draagt.

avatar van benq81
wat een slecht film, slecht acteer werk slecht verhaal ging nergen om een dikke afrader dus ook een dikke 1

slecht geacteerd, suf en ongeloofwaardig verhaal, en voor de rest ook niet veel soeps

avatar van Noodless
Vreselijk. Zonde van mijn geld en tijd.
Waardeloos verhaal, slecht acteerwerk, geen spanning of leuke bloederige scènes.
Noppes. 1/10