The Perfect Snob (1941)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ray McCarey
met Charles Ruggles, Charlotte Greenwood en Lynn Bari

Dierenarts Mason krijgt te horen dat zijn dochter Chris zich heeft verloofd en hij reist naar Honolulu om zijn aanstaande schoonzoon Freddie Browning een bezoek te brengen. Mason schrikt als hij ziet dat Freddie oud genoeg is om door te gaan als de vader van Chris. Mason huurt daarom de jonge Mike Lord in om de romance tussen Chris en Freddie te laten stranden. Helaas wordt Mike ook verliefd op Chris, maar om zeker te zijn dat Chris niet alleen maar uit is op geld, huurt hij Alex Moreno in die zich voordoet als een rijke man. Moreno's hart raakt, net als alle anderen, ook van slag als hij Chris ontmoet.