My Mother's Secret (2012)

Canada
Thriller

geregisseerd door Curtis Crawford
met Nicole de Boer, Yannick Bisson en Barbara Niven

Wanneer lerares Lori Colson er achter komt dat ze zwanger is hebben zij en haar man David de normale bezorgdheid. Het is niet eenvoudig om een gelukkig en gezond kind groot te brengen in een harde wereld. Maar wanneer Lori's moeder Amanda te horen krijgt dat Lori zwanger is doet ze een boekje open en onthult dat Lori geadopteerd is. Lori houdt van haar moeder, en haar overleden vader, maar net als elk geadopteerd kind wil ze meer te weten komen over haar biologische ouders. Wat ze echter niet beseft is dat haar zoektocht leidt tot een levensbedreigende uitdaging.