The Cyclone Ranger (1935)

Western / Actie

geregisseerd door Robert F. Hill
met Bill Cody, Nina Quartero en Eddie Gribbon

De Pecos Kid en zijn vrienden Pancho Gonzales en Juan Castalar zijn op de vlucht voor sheriff Luke Saunders. Juan keert na een lange afwezigheid terug naar huis, maar wordt onderweg gedood. Wanneer de Pecos Kid en Pancho bij Juans huis arriveren, ziet Juans blinde moeder de Pecos Kid onterecht aan als haar zoon. Omdat de Pecos Kid en Pancho haar de waarheid niet durven te vertellen, blijven ze bij haar. Problemen ontstaan wanneer Duke, de voormalige criminele partner van de Pecos Kid, komt opdagen. Duke dreigt de Pecos Kid te ontmaskeren, tenzij hij het vee van Juans moeder mag stelen.