• 8.298.732 stemmen

Alternatieve titels: Dark Flight 3D / 407 Dark Flight 3D

Oorsprong: Thailand

Geregisseerd door: Isara Nadee

Met onder meer: Peter Knight

IMDb beoordeling: 4,2 (937)

Oorspronkelijke taal: Thai

Plot 407 Dark Flight

De film volgt een stewardess die tien jaar geleden een vliegtuigcrash overleefde. Ze was er destijds van overtuigd dat het ongeluk werd veroorzaakt door kwade krachten, wat er toe leidde dat ze in therapie ging. Nu, een decennium later, pakt ze haar baan weer op en gaat ze de lucht weer in. Tijdens haar eerste vlucht krijgt ze echter een naar voorgevoel en beseft ze zich dat ze in precies hetzelfde vliegtuig zit als tijdens de crash van tien jaar eerder. Het is echter gerepareerd en opnieuw geverfd. Ze moet het drama nogmaals ondergaan en dit keer zijn de boze krachten er op gefixeerd om haar leven te beëindigen...

image

avatar van 606

Nou Lui, ben jaloers op al die horror toevoegingen van je het is mijn favoriete genre

avatar van Decec

Decec

Vreselijk horrorfilm..

stinissen (crew films & series)

Redelijk begin maar dat langzaam maar zeker ten gronde ging.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Redelijk.

Nadee's Art of the Devil 2 vond ik wel tof, deze is helaas iets minder. De humor die er af en toe doorheen zit werkt, al mocht het wel een snufje meer. Het plot verloopt ook wat rommelig soms. Gebeurt genoeg maar zoals meerdere geestenfilmpjes pruttelt het maar een beetje voort. Wanneer het eenmaal losgaat entertaint het wel aardig en al zijn de kills (en het einde) dan weinig origineel, vermaken doen ze wel.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Dit was de 1e film uit Thailand die in 3D werd opgenomen.

Echt eng wordt het nergens, maar wel humoristisch. Voor een avondje griezelen kun je deze dus het beste links laten liggen.

2,0 *