The Naked Road (1959)

Misdaad

geregisseerd door William Martin
met Jeanne Rainer, Ronald Long en Art Koulias

Het nette model Gay Andrews en de gluiperige, getrouwde reclameman Bob Walker verlaten een restaurant in New Jersey. In Walkers auto krijgen beiden meteen een discussie, omdat Gay niet met hem naar een motel wil. De teleurgestelde Walker rijdt Gay vervolgens naar haar huis, maar wordt door een agent tot stoppen gedwongen vanwege te snel rijden. Walker en Gay worden meegenomen naar een politiebureau, waar Walker een boete moet betalen van honderd dollar. Maar Bob moet naar New York rijden om het geld op te halen, terwijl Gay op het politiebureau achterblijft. Terwijl Bob weg is, ontfermt de corpulente Wayne Jackson, die ook is opgepakt voor te hard rijden, zich over Gay.