A Ridin' Romeo (1921)

Western

geregisseerd door George Marshall
met Tom Mix, Rhea Mitchell en Pat Chrisman

Jim Rose, een jonge hulp op de ranch, wordt verliefd op Mabel, de dochter van zijn baas King Brentwood. Brentwood ziet niets in deze liefde van een eenvoudige jongen voor zijn dochter. Brentwood heeft bovendien andere zorgen aan zijn hoofd: een weduwe wil hem voor het gerecht slepen vanwege het breken van een belofte. Als Brentwood hoort dat de weduwe hem wil bezoeken, laat hij zijn mannen de postkoets waar de weduwe in zit overvallen. Jim Rose hoort van de aanstaande overval en denkt in een goed blaadje te komen als hij de overval weet te verijdelen.