Kantoku Shikkaku (2011)

Japan
Documentaire

geregisseerd door Katsuyuki Hirano
met Yumika Hayashi, Katsuyuki Hirano en Fumiyo Oguri

In 1996 begon pornoregisseur Katsuyuki Hirano een relatie met de actrice Yumika Hayashi die in dezelfde industrie werkzaam was. Het tweetal vertrekt op een fietstocht van Tokio naar Rebun Island, een eiland voor de kust van Hokkaido, het meest noordelijke deel van Japan. De eerste week is erg vermoeiend voor Hayashi en ze huilt daarom ook veel. Een maand later komt het koppel dan eindelijk toch aan op de plaats van bestemming. Daarna verbreken de twee de relatie, maar blijven bevriend totdat zij op 26 juni 2005 in Tokio op haar 34e komt te overlijden.