• 8.520.660 stemmen

Tres Tristes Tigres (1968)

Drama | 100 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titel: Three Sad Tigers

Oorsprong: Chili

Geregisseerd door: Raoul Ruiz

Met onder meer: Shenda Román, Nelson Villagra en Luis Alarcón

IMDb beoordeling: 7,1 (331)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Plot Tres Tristes Tigres

De film vertelt het verhaal van drie personages, Tito (Nelson Villagra), Amanda (Shenda Román) en Lucho (Luis Alarcón), die worden ondergedompeld in een reis tussen bars en pubs in de Chileense hoofdstad Santiago de Chile. Ze proberen hun ellende te verbergen, terwijl ze zich uitleven. De 3 personages hebben een geschiedenis van ellende en frustratie: Tito leeft in armoede, zijn zus Amanda is nachtclubdanseres die af en toe als prostituee werkt en Lucho is een leraar uit Angol.

image

avatar van Prinz

Prinz

Lijkt me zeer boeiend dit, gaat meteen op de to see list, mocht ik het ergens kunnen te pakken krijgen ooit.

avatar van McSavah

McSavah