Tres Tristes Tigres (1968)

Alternatieve titel: Three Sad Tigers

Chili

geregisseerd door Raoul Ruiz
met Shenda Román, Nelson Villagra en Luis Alarcón

De film vertelt het verhaal van drie personages, Tito (Nelson Villagra), Amanda (Shenda Román) en Lucho (Luis Alarcón), die worden ondergedompeld in een reis tussen bars en pubs in de stad. Ze proberen hun ellende te verbergen, terwijl ze zich uitleven. De 3 personages hebben een geschiedenis van ellende en frustratie: Tito leeft in armoede, zijn zus Amanda is nachtclubdanseres die af en toe als prostituee werkt en Lucho is een leraar uit Angol.

avatar van Prinz
Lijkt me zeer boeiend dit, gaat meteen op de to see list, mocht ik het ergens kunnen te pakken krijgen ooit.