Sekai no Owari (2005)

1 stem

Japan

geregisseerd door Shiori Kazama
met Mami Nakamura, Kiyohiko Shibukawa en Keishi Nagatsuka

Nog steeds bitter na het uitmaken met haar laatste vriend, komt Haruko aan bij het appartement van haar oude vriend, Shinnosuke. Nadat Haruko zich gesetteld heeft, raakt ze al snel afgeleid van haar eigen problemen dankzij Shinnosukes warme en welkome karakter. Haruko's grootste angst is eenzaamheid, maar Shinnosuke is het soort mens dat nooit alleen is. Een toevallige ontmoeting met de pietluttige kantoormedewerker Nakamoto heeft Haruko's ontslag tot gevolg en de nieuwe baan die ze neemt in een Karaoke bar, waar ze een roze konijnenpak moet dragen.