Return of the Lash (1947)

1 stem

Western / Actie

geregisseerd door Ray Taylor
met Lash La Rue, Al St. John en Mary Maynard

Tom Grant laat marshall Cheyenne Davis komen om tegen Big Jim Kirby en zijn bende te vechten. Van de beloningen kan Grant de boeren betalen. Cheyenne arresteert de gezochte outlaws en hij stuurt 'Fuzzy' V. Jones er op uit om de beloningen te incasseren. Maar Fuzzy valt op de terugweg van zijn paard en hij verliest daarbij zijn geheugen. Nu weten noch Cheyenne, noch de outlaws waar het geld is.

avatar van madmax1
Lash la Rue.

Zeer populair in zijn tijd als The Cheyenne Kid met de zweep altijd bij de hand.
Heerlijke met veel tempo b western met de nodige humor van 'Fuzzy' St. John)
Heb deze nog op TELECINE (TC) – en de data begint na te laten,jammer hij laat zich niet repareren