Bay of All Saints (2012)

Documentaire

geregisseerd door Annie Eastman

In Bahia, Brazilië leven generaties van armoedige families in paalwoningen boven het water. De overheid wil de baai echter terugeisen in naam van 'ecologische restauratie'. Honderden families staan op het punt hun huis te verliezen. Hier wordt een lyrisch portret geschetst van drie alleenstaande moeders die er wonen. Hun verhalen worden uit de doeken gedaan aan de hand van bezoeken van Norato, een grootmoedig man die koelkasten repareert en die zelf opgegroeid is in een paalwoning. De vrouwen vechten voor hun huis en beginnen hun bestaan daarbij langzaamaan in een nieuw licht te ervaren.

Meneer Bungel
Trailer (Portugees, Eng. subs).