Vinyl (2012)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Sara Sugarman
met Keith Allen, Phil Daniels en Jamie Blackley

In 2004 misleidt de oude rocker Johnny Jones van de beroemde band Weapons of Happiness (WoH) platenmaatschappijen, radio-dj's en de hele muziekwereld door een single uit te brengen onder een fictieve naam, nadat hij te oud werd bevonden door zijn platenmaatschappij. Hij vertelt een radio-dj dat het gaat om een jonge onbekende rockband uit Wales en het nummer wordt meteen gedraaid. Johnny en zijn oude bandleden zoeken een groepje van jonge tieners bij elkaar, die zich voor doen als het gezicht van de band. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.