Nawiedzona Polska (2011)

Polen / Verenigde Staten / Spanje
Horror / Mystery

geregisseerd door Pau Masó en Ewelina Lukaszewska
met Ewelina Lukaszewska, Pau Masó en Irene González

Ewelyn en Pau vormen een koppel en wonen in de Verenigde Staten. Ewelyn is christelijk en Pau is een atheïst. In de zomer reizen ze af naar Polen, waar ze de geboorteplaats van Ewelyn bezoeken. De twee hebben het er prima naar hun zin; Ewelyn bezoekt haar familieleden en bezoekt de begraafplaats waar haar ouders begraven liggen. Wanneer er vreemde dingen beginnen te gebeuren, vrezen Ewelyn en Pau voor hun leven...

avatar van Shaky
Oersaaie found footage film waar werkelijk niets in gebeurt. De hoofdpersonen zijn irritant en wekken weinig tot geen sympathie; met name de mannelijke hoofdrol komt slecht uit de verf.
Geen aanrader deze film, er zijn genoeg interessantere films in hetzelfde genre.