Woman Thou Art Loosed: On the 7th Day (2012)

1 stem

geregisseerd door Neema Barnette
met Blair Underwood, Sharon Leal en Pam Grier

David en Kari Ames lijken het perfecte leven te hebben, totdat hun zesjarige dochter gekidnapt wordt. In de zeven dagen die volgen na de ontvoering komen verborgen geheimen uit het verleden naar boven die het huwelijk en het leven van het paar uit elkaar dreigen te scheuren.

fred1946
Klink misschien gek maar voor de trailer geef ik al een 2.5(nog niet gezien).
Lijk me een mooie speel film.
Goed geacteerd met mooie inhoud.
Hou wel van dat soort drama.
Helaas nog nergen te vinden.