• 8.351.932 stemmen

Genre: Horror / Thriller

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Lennard Cozijn

Met onder meer: Sophie Jonker, Harold Zeelen, Liesbeth Kamerling

IMDb beoordeling: 5,1 (11)

Plot Lenteveld

"We like to keep it in the family"

Op een mooie zomerse dag vertrekken vijf vrienden naar een festival in Duitsland om vakantie te vieren. Vol verwachtingen gaan ze op weg om een paar dagen te kunnen genieten van goede muziek, slecht eten en lauw bier. Verwachtingen waaraan nooit zal worden voldaan als ze onderweg stranden met hun auto...

avatar van Lui

Lui (crew films)

Puur gekeken omdat het een horror van eigen bodem is. En dat die meestal niet al te bijzonder zijn wisten we al.

Lenteveld is een slechte (horror)film, die op alle gebieden amateuristisch overkomt. Slecht gefilmd, oerdomme personages en dialogen. Over de acteurs houd ik mijn mond maar. De psychopaat ziet eruit als een derderangs crimineel en komt totaal niet bedreigend over. Alles bij elkaar zorgt ervoor dat je geen idee hebt waarnaar je precies aan het kijken bent.

avatar van gotti

gotti

Jezus. Die trailer is al niet om doorheen te komen.