Lenteveld (2009)

Nederland
Horror / Thriller

geregisseerd door Lennard Cozijn
met Sophie Jonker, Harold Zeelen en Liesbeth Kamerling

Op een mooie zomerse dag vertrekken vijf vrienden naar een festival in Duitsland om vakantie te vieren. Vol verwachtingen gaan ze op weg om een paar dagen te kunnen genieten van goede muziek, slecht eten en lauw bier. Verwachtingen waaraan nooit zal worden voldaan als ze onderweg stranden met hun auto...

avatar van Lui
Lui (crew)
Puur gekeken omdat het een horror van eigen bodem is. En dat die meestal niet al te bijzonder zijn wisten we al.
Lenteveld is een slechte (horror)film, die op alle gebieden amateuristisch overkomt. Slecht gefilmd, oerdomme personages en dialogen. Over de acteurs houd ik mijn mond maar. De psychopaat ziet eruit als een derderangs crimineel en komt totaal niet bedreigend over. Alles bij elkaar zorgt ervoor dat je geen idee hebt waarnaar je precies aan het kijken bent.

Jezus. Die trailer is al niet om doorheen te komen.