Witchslayer Gretl (2012)

Canada / Verenigde Staten
Fantasy / Horror

geregisseerd door Mario Azzopardi
met Shannen Doherty, Paul McGillion en John Boylan

Twintig jaar na zijn gevecht met de heks keert de inmiddels volwassen geworden Hans terug naar het bezeten bos op zoek naar wraak. Hij komt echter voor een verrassing te staan als blijkt dat zijn doodgewaande zus Grietje de beschermelinge van de heks blijkt te zijn.

avatar van Sparkle
Tja, SyFy hè? Weet waar ge aan begint...

avatar van tal1b
oei, denk dat ik deze maar over sla

avatar van gazzy
Rammelt aan alle kanten, zeer matige special effects. Maar wat is Shannen Doherty toch een prachtige vrouw. Perfecte rol voor haar. Wanneer je niet te kritisch bent kijkt dit best aardig weg op een avondje. Toch een 3.0

avatar van Quandor
Toch maar besloten om deze te kijken en ik moet zeggen.... dat ik na een half uur kijken al weer spijt heb dat ik er aan ben begonnen...

Zoals gewoonlijk bij SyFy wordt er weer bar en bar slecht geacteerd, en de special effects zouden gemaakt kunnen zijn door mijn 7 jarig nichtje..

Zelfs Shannen Doherty kan deze film niet redden... maar omdat zij een leuke verschijning is toch nog een halve punt..

En nu gauw deze eraf en House I en II kijken...

avatar van henkula
Er staat fantasy niet sifi en waarom het verband met acteren? Vaak zie je bij een low budget film dat het verhaal niet uit helemaal uit de verf komt, helaas moeten ze bij deze nog vlakken en schuren.

avatar van Sparkle
henkula schreef:

Het is ook niet sifi (en ik denk dat je dan sci-fi bedoelt) maar SyFy: het productiehuis en de distribiteur. Witchslayer Gretl is uitgebracht onder de noemer "SyFy Original" en die releases zijn gekend voor alle redenen eerder vermeld.

avatar van Escobar
Gisterenavond gezien maar wat een butfilm zeg. De specialeffects geven je het gevoel van de jaren 80 en het acteerniveau ontstijgt de plaatselijke amateurvereniging niet. Alleen de warlock ontsteigt dit niveau een beetje. Shannen Doherty maakt een uitgeblusde indruk en zou wat aan haar buikje moet doen als je in zo'n jurkje wil rondhuppelen. Schijnbaar was ze blij dit rolletje te hebben ze heeft zich naar de slachtbank laten leiden door de regiseur.

avatar van Pazmaster
Slechte B film gemaakt door SyFy. Zwak verhaal, slechte acteurs en slechte special FX. Zelfs de titel van de film is slecht gekozen, het had beter witchslayer Hansel kunnen heten aangezien hij de witchslayer is. Prutfilm. 1 ster

avatar van Peterke!
Het verhaal opzich is sterk. Goed gevonden en leuk om te kijken. Het monster daarentegen is echt gigantisch nep! Het acteerwerk was niet heel slecht, maar Shannen Doherty maakt toch echt een hoop goed. Wat kan zij goed acteren! Het is vanwege Shannen dat ik nog 2.5 sterren geef. Ik vind elke film met haar altijd net wat leuker om te kijken.