Gun Battle at Monterey (1957)

1 stem

Western

geregisseerd door Sidney Franklin Jr. en Carl K. Hittleman
met Sterling Hayden, Pamela Duncan en Ted de Corsia

Max Reno en Jay Turner hebben het postkantoor van Monterey overvallen en Turner wil na die overval afscheid nemen van zijn partner. Reno pikt dat niet en schiet Turner neer en laat hem voor dood achter. Turner wordt door Maria gevonden en zij verzorgt zijn wonden. Wanneer Turner is opgeknapt, gaat hij op zoek naar Reno en vindt hem in Del Ray, waar Reno een saloon beheert. De saloon is in het bezit gekomen van Reno nadat hij zijn partner Abbott heeft doodgeschoten. Turner vermomt zich en probeert zo Reno in een val te lokken.