Surî Pointo (2011)

Alternatieve titel: Three Points

Japan

geregisseerd door Masashi Yamamoto
met Sola Aoi, Jun Murakami en Shinji Aoyama

Three Points geeft een koude en harde visie op de donkere gedeeltes van de Japanse maatschappij in drie locaties: Kioto en haar rapscene, Okinawa, waar een enkeling overleeft door op krab te vissen en met Amerikaanse G.I.'s in aanraking komt. En Tokio, waar een meisje genaamd Saki (Sola Aoi) in een vreemde en redelijk angstaanjagende relatie terecht komt met een willekeurige landloper (Jun Murakami) die haar uit de handen van een bende redt.

avatar van McSavah
Hier een interview met regisseur Yamamoto en actrice Sola Aoi + trailer op het einde, of enkel de trailer hier. Hopelijk verschijnt dit volgend jaar nog ergens.