A Vingança de uma Mulher (2012)

Alternatieve titel: A Woman's Revenge

Portugal

geregisseerd door Rita Azevedo Gomes
met Rita Durão, Fernando Rodrigues en Isabel Ruth

Roberto is een knappe, rijke man van de wereld, arrogant en snel verveeld. Toch wordt op een avond zijn aandacht getrokken door een prostituee, die zich ontpopt tot een verdwenen edelvrouw. Ze vertelt hem haar verhaal: een passieloos huwelijk, een affaire, een schokkende moord en een ultieme wraak.

Te zien op IFFR.

avatar van beavis
ook wel een mooie poster: