Hører Du Ikke Hva Jeg Sier! (1995)

Alternatieve titel: Shut Up and Listen!

Noorwegen

geregisseerd door Erik Gustavson
met Bjørn Floberg, Kjersti Holmen en Pia Borgli

Stig (Bjørn Floberg) is een populaire stand-up comedian, die samen met zijn vrouw en manager Ane (Kjersti Holmen) de zaken runt. Zij heeft voor hem een beloftevolle zangcarrière opgegeven. Na een opeenvolging van gebeurtenissen, waaronder zijn schoonvader die zijn vrouw verlaat omdat hij na vijftig jaar huwelijk ontdekt dat ze hem voor hun huwelijk bedrogen heeft, en een van zijn fans die letterlijk sterft van het lachen, ziet hij het niet meer zitten. Zijn optredens worden een sof en zijn vrouw moet steeds weer invallen om de show te redden.