Goodnight for Justice: The Measure of a Man (2012)

1 stem

Western

geregisseerd door Kristoffer Tabori
met Luke Perry, Cameron Bright en Teach Grant

John Goodnight (Luke Perry) was nog maar een kleine jongen toen hij getuige was van de brute moord op zijn ouders. Nu is John een rechter voor de Westerse gebieden. Wanneer de bandieten terugkeren om zijn land te terroriseren zal hij moeten kiezen tussen gerechtigheid of wraak.

avatar van Decec
Ja ja western, ben benieuwd

avatar van trebremmit
Promo

Ziet er beter uit als de gemiddelde western van de laatste tijd.

avatar van Brix
De rol van rechter Goodnight zit Perry als gegoten.
Toch is dit tweede deel van in totaal drie films wat minder dan het eerste (Goodnight For Justice (2011)
Dat heeft heel veel te maken met acteur Teach Grant, die in de rol van slechterik Deke Sprading erg over acteert.
Alleen zijn vreselijke gemaakte stem irriteert al.

Het verhaal is me ook wat te stichtelijk.
Het is natuurlijk wel een Hallmark productie.
Toch kunnen die soms nog verrassend pittig zijn.

Stefanie von Pfetten (Callie Donohue) in het ware leven een echte baronesse, is dan wel weer een aardig lichtpuntje met uitstraling.
Maar dat is eigen aan lichtpuntjes.

Nu eens zien wat deel drie (Goodnight for Justice: Queen of Hearts (2013) nog in petto heeft.