Sassy Pants (2012)

1 stem

geregisseerd door Coley Sohn
met Ashley Rickards, Anna Gunn en Haley Joel Osment

Bethany Pruitt (Rickards) krijgt thuis les en zit opgescheept met haar broertje Shayne (Spanjers) en haar strenge moeder (Gunn). Haar homofiele vader woont samen met zijn veel jongere vriend Chip in een trailer. Hij zwelgt in zelfmedelijden en is aan de drank, iets dat Bethany moeilijk kan aanzien. Ze vindt troost in het verkopen van kleding bij een zaakje genaamd Jail Bait, maar ook dit verloopt niet zonder problemen. Dan stuit ze op het Fashion Art Technology Institute en ziet ze kans om alles achter zich te laten en te gaan werken aan een mooie toekomst. Ze moet alleen eerst nog weg zien te komen van huis.