Dao Bu Liu Ren (1971)

Hongkong
Actie / Avontuur

geregisseerd door Wing-Cho Yip
met Nora Miao, James Tien en Yin Tse

Ho Li-Chun is een aantrekkelijke, maar machtige zwaardvechtster. Ze doet mee aan een toernooi dat plaatsvindt in het paleis van Prins Kuei. De ridder Chen Jo-Yu wordt er verslagen en keert later terug samen met Tang Ching-Yun, een andere ridder. Deze laatste heeft een merkwaardig zwaard bij zich. Ho herkent het zwaard als het zwaard van Sun Tien-Chen, een vijand van haar familie. Ze onderzoekt de zaak en komt erachter dat Prins Kuei omgebracht is en dat Sun zijn identiteit aangenomen heeft. Samen met Chen en Tang besluit Ho het paleis aan te vallen.