• 8.348.753 stemmen

Documentaire | 82 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Duitsland / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Giovanni Giommi

IMDb beoordeling: 6,8 (30)

Plot Bad Weather

Het eiland Banishanta is één groot bordeel. De prostituees wonen op een klein strookje land, honderd meter lang en slechts tien meter breed in de Baai van Bengalen, in het zuiden van Bangladesh. Elke vrouw kwam hier ooit om een andere reden: via een zus, uit geldnood na de dood van de vader, of omdat ze op zoek waren naar liefde en affectie. De dagelijkse werkelijkheid bleek harder dan ze ooit konden denken. En dan is er nog een groot en dringend probleem. Door de geringe omvang van het eiland moeten de vrouwen zien te overleven in de frontlinie van de klimaatverandering.

avatar van henrygreenways

henrygreenways

Shocking, maar wel door onze Belgen op tv vertoond daar kunnen onze ned..zenders een voorbeeld aan nemen