Forty Deuce (1982)

1 stem

geregisseerd door Paul Morrissey
met Orson Bean, Kevin Bacon en Mark Keyloun

De jonge tiener Ricky is pooier en probeert aan geld voor drugs te komen door een gevluchte jongen aan de rijke Roper te verkopen.Een man van middelbare leeftijd. Zijn plan lijkt tot mislukken te zijn gedoemd wanneer de jongen een overdosis heroïne neemt en sterft.

avatar van Darbie
Ziet er zéér gedateerd uit en het woord 'Fucking' kon toen klaarblijkelijk nog en komt dan ook in bijna elke zin voor, al dan niet in combinatie met 'Cocksucker' en\of 'Pissed-off-queen'.

Plat, agressief en het verhaal is om in de terminologie van deze film te blijven....Fuck.