ad

Geregisseerd door: Sevé Schelenz

Met onder meer: Rob Scattergood, Amber Lewis, Richard Olak

Releasedatum: 19 april 2011

Over Skew

"On July 19, 2005 three friends went on a road trip. They never came back."

Met een videocamera op zak gaan de goede vrienden Simon, Rich en Eva op reis om zo een film met blijvende herinneringen te creëren. Hun zorgeloze avontuur groeit al snel uit tot een onheilspellend geheel, wanneer een reeks onverklaarbare gebeurtenissen hun levens bedreigt. Elk van hen worstelt met persoonlijke demonen en paranoia wanneer hun vriendschap op de proef wordt gesteld.

avatar van Daan258

Daan258

Weer een handycam film, ik hoop dat dit eindelijk is wat leuks word.

verhaal doet me heel erg veel denken aan Evidence, en daar was ook al helemaal niks aan dus ik verwacht hier ook niet echt veel van.

avatar van Elineloves

Elineloves

Dit is inderdaad niks. Het amateurisme spat er vanaf. Het zijn weliswaar 'echte' mensen, lekker normaal in plaats van al die volgeplamuurde actrices en te knappe acteurs, maar in plaats dat het 'echt' aanvoelt blijf je denken dat je naar een slecht spel van de plaatselijke toneelgroep kijkt. Autocue lezen is er niks bij, echt niet.

Het is gewoon heel saai. Het sleept zichzelf voort en na een minuut of 40 heb je het allemaal wel gezien. Misschien hadden ze er beter een korte film van kunnen maken, maar dan met wat meer vaart en spanning. Nu rekt het geheel zo lang.

Het had ook weinig nieuws onder de zon. Ik weet niet of ik nou gewoon teveel van dit soort films heb gezien of dat het gewoon erg voorspelbaar was, maar het kon me niet bekoren. Jammer.

avatar van night rider

night rider

ik durf niet meer te kijken......zo eng

avatar van area51

area51

Een raar einde , maar het is een spannende film , gemaakt met een klein budget , goede acteerprestaties en een goed idee.Aanrader!

avatar van Daan258

Daan258

Heb toch een poging gewaagd omdat ik weer is even zin had in een found footage filmpje.

Maar dit was weer is helemaal niks.

Verhaal was niks, acteerwerk matig, spanning totaal niet aanwezig geen schrikmomenten en afgrijselijke special effects.

Al met al een bagger film.